it's movie time...


Ahooj,
tentokrát mám pro vás pár tipů na filmy + seriálů které možná neznáte a je to škoda <3

Na filmy jsem jako malá vůbec nekoukala ale teď jak byla karanténa a taky jak jsem starší, na filmy koukám víc a ráda a pár filmů co jsem viděla se mi fakt líbilo a možná je ani tolik lidí co by si film zasloužil nezná:)

NEDOTKNUTELNÍ (2011)

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nevím jak moc je tato komedie slavná, ale zasloužila by si aby ji znal celý svět. Můj vůbec nejoblíbenější film a komedie ever <3 vtipy pochopí tak 12+ :) Omar Sy hlavní roli ztvárnil dokonale a člověk při "jeho" vtípcích neudrží kamennou tvář.

děj: Philip Pozza je ochrnutý milionář, který hledá někoho kdo by o něj pečoval. Náhodou se k němu připlete Abdel kterého Philip překvapivě přijme. Abdel s ním nemá soucit ale zároveň je to veselý chlap se spousty vtípků. Z těch dvou se postupně stávají přátelé...

DUŠE (2021)

⭐⭐⭐⭐⭐

Tentokrát animovaný film od Pixaru ve spolupráci s Disney na podobném principu jako film V hlavě (2015). Moc se mi film líbil, je tam jinou formou zobrazených i pár faktů z psychologie a mě fakt bavilo si všímat těch lidských vlastností a emocí. Doporučuju rodinám:)

děj: Joe je zamilovaný do Jazzu a pro nic jiného nežije. Podaří se mu získat kšeft s Doroteou (známou saxofonistkou) když se octne před neznámem PO. Joe ale nesmí umřít! Najednou spadne do neznáma PŘED, kde se určuje identita nových duší a on se vydává za instruktora. Dostane na starost 22 se kterou si nikdo neví rady. Zjišťuje že jeho život byl o ničem, ale chce se dostat zpátky na zem! S 22 vymýšlejí jak to provést když na zem omylem spadnou oba...

ANE WITH AN "E" (2017)

⭐⭐⭐⭐⭐

Seriál od Netflixu, nově přetočený seriál původní Anne of green gables z roku 1985 (jestli jste tyto staré filmy neviděli, jděte to napravit! m-i-l-u-j-u😭😭😭). Já sice ještě tento seriál nemám dokoukaný, ale moc se mi jeho díly zatím líbí! ps: ale Anna ze zeleného domu starší je nostalgie navždy<333

děj: Anna se konečně dostane ze spárů dětského domova, když si ji adoptují Marila s Matewem. Když ale přijede, zjišťuje že chtěli místo ní chlapce na pomoc se statkem. Když ti dva ale vidí, co vše má Anna za sebou, nechají si ji, a Anně se plní její největší sen. Zjišťuje ale, že ostatní lidé nemusejí mít takovou představivost a fantazii jako ona a že ve škole mezi dívkami fungují jakési zvláštní pravidla...

DANCE ACADEMY (2010)

⭐⭐⭐⭐⭐ 

Seriál o tanci a baletu, do kterého jsem se jako sedmačka zamilovala. Tara sice není mou nejoblíbenější postavou ale pane božeee to je tak božský seriál. Ideální pro puberťačky:)

děj: Tara jako malá skočila z velké výšky a kupodivu se jí nic nestalo. Řekla si že v životě je jí souzeno létat, a létání je nejblíž balet. Je celá bez sebe, když ji přijde přihláška do taneční akademie v Sydney. Tara si se svými kamarády probojovává cestu k primabaleríně, v jejich cestě se nachází ale spoustu překážek ale i zážitků (nechybějí ani ty romantické)...

To je vše, možná jste čekali víc, ale pár filmů a pár seriálů to bylo:) to jsou moje topky, samozřejmě tam patří i Než přišla bouře, Titanic, Five feet apart, Hvězdy nám nepřály, Harry Potter, Forrest Gump, Lassie se vrací, Frozen, Podfukářky, Osmáci nepláčou, atd. ale o tom možná někdy příště:)

Přidej koment a užívej dne nejen za počítačem <3

PS: v celém článku máte odkazy na trailery všech zmíněných filmů :) ily

Komentáře

  1. Moc děkuji za tipy určitě si pustím

    OdpovědětVymazat
  2. Five feet apart jsem četla a skvělá knížka. To stejné Hvězdy nám nepřály, které chci číst znovu. Nedotknutelní taky miluju, ty hlášky tam jsou super :) a Anna ze zeleného domu jsem taky kdysi četla, ale už si to vůbec nepamatuju 😁 ale super tipy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi teda čtenářka! Já bych si hvězdy nám nepřály zkusila taky přečíst, protože nejsi první kdo knihu doporučuje:) děkuju za komentář<3

      Vymazat
  3. Viděla jsem všechny kromě Anny :-) A všechny se mi líbí :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to své shlédnuté filmy budeš muset rozšířit o jeden seriál :-) děkuju za koment<3

      Vymazat

Okomentovat