dear Yolly

 

Milá Yolly,

neber tohle jako další otravný dopis co ti přeje k narozeninám (ty si to můžeš srovnat s tím, že stále dostáváš granule i když chceš maso, ale tohle bude spíš takové jídlo plné myšlenek a vzpomínek, které si vychutnáš:))).

Jak si tak teď říkám, nejspíš ti ho stejně budu muset přečíst, protože sama to neumíš... A vlastně tomu stejně nebudeš rozumět, protože psi nemluví lidskou řečí. 

Ale třeba kdybych to napsala morseovkou tak by to šlo! Tak tedy:

•- /• / • / -•-• / • / -• / --- // -• / • / •--- / •-• / • / •--• / • / • / !

-- / •- / -- // - /  // -- / --- / -•-• // •-• / •- / -• / •- ///

Okkk, to bych se zbláznila kdybych to napsala morseovkou, i tohle bylo těžký!!! Ale snad to z mého provizorního štěkání pochopíš a porozumíš tomu😁

<3

Ta jsi ta, která mě vždy uklidní. Když jsem smutná, tak se k tobě přitulím a ty (i když ti to nemusí být úplně příjemné) to vydržíš a jenom se se mnou mazlíš a jsi ticho. To mi tak moc pomáhá! Jsi ta, na kterou jsem vždycky hrdá když mě s ní někdo vidí. Jsi ta, se kterou je obrovská zábava. Jsi ta, která uběhne 10 kilometrů, přičemž my jedeme na kole, a stejně si to užívá. Jsi ta nejchlupatější princezna. Jsi vítězka v chůzi, při vykrucování zadečku. Jsi moje princezna. Jsi první (jak to nazvat? věc? živočich? živá věc?), která je oficiálně moje, která mi patří. Jsi ta, která VŽDY leží za brankou a čeká na mě - dokonce se mi zdá divné když tam nejsi, když zjistím že jsi vedle mě na vodítku a vracíme se z procházky (fakt se mi to stává!😅). Jsi ta, která si umí udělat hračku ze všeho. Jsi ta nejlepší věc na mazlení. Jsi ta, co miluje mazlení úplně nejvíc, a nemáš problém mě zavalit.

Někdy mě ale taky dokážeš dost naštvat, třeba když venku rozkoušeš nějaký polystyren nebo látku, když se venku (když s tebou spím) tak vrtíš, že se musím o půl šesté ráno vracet domů a dospávat až do dvanácti -poledne- celou noc, když se vímeco na chodníku, ...  je toho tolik! Velký průser byl, když jsi nám úplně rozkousala vstupní dveře!

Máš opravdu své specialitky. Například když se vzbudíš nebo nebo dlouho ležíš, já k tobě přijdu a ty se VŽDYCKY protáhneš jedním konkrétním cvikem, a ještě se nestalo, že bys ho neudělala (abych to s něčím srovnala, je to něco jako střecha :D, někdy doplníš i něco jako kobru)! Nebo když jsi rozespalá a já tě obejmu, a ty tak roztomile vydáš zvuk, který nevím jak popsat (podobá se tomu, když ráno vstaneme z postele a protáhneme si ruce vydáme takové "mmmmm", nebo když nás někdo vzbudí a my nechceme vstát tak "mmmm, ještě nee"...). Taky například nemáš ráda absolutně žádné granule (vyzkoušely jsme už asi 10 druhů viď?) a vždy ti tam musím něco přidat, abys alespoň něco snědla. A když neprší nebo neštěkáš na slepice (?!), tak vždycky ležíš u našich vstupních dveří <3. Když ty dveře jenom přivřeme, tak si je sama otevřeš škrábáním, ale nikdy nejdeš dovnitř (jsi fakt neuvěřitelná!), otevřeš si je jen pro to, abys na nás viděla! Nevím jestli to tak mám jenom já, ale jméno Yolly mi připomíná slovo Lollipop - lízátko. 

Ale stejně jsi prostě Boží! ILY sooooo much! 

Tak to byla taková charakteristika tebe:)


A zažily jsme toho tolik! Tak třeba náš puťák v Jeseníkách, cestování na Slovensko, dovolená v Rakousku (jak jsem o tebe měla strach, protože jsi zvracela, jak jsme vyšplhali na 3000 m vysoký vrchol s tebou v batohu, jak jsem s tebou chodila ven, ...) Byla jsi v Rakousku tak malá!), jak jsme spolu přespaly v iglů, jak jsem je rozbrečela u filmu Lassie se vrací a musela jsem tě potom hodinu objímat (btw jediný film u kterého jsem se rozbrečela), hodně výletů na běžkách, jak se mi po tobě v létě strašně moc stýskalo a pořád o tobě mluvila, až to kamarádky štvalo, hódně moc procházek, mazlení, jak jsem podepsala PAPÍR u tvého zvěrolékaře (ooo), právě včera jsme společně seděly na dece
, atd., atd.. A čekám, že těch zážitků bude ještě mnohem víc!

Pamatuju si na den, kdy jsem si začala stříhat metr, protože jsem se nemohla dočkat na pejska. Stejně jsem ale finální den nedostala nikoho a ještě jsme ani nevěděli, co to bude. Pamatuju si, jak jsem všude hledala chovatelské stanice dlouhosrstých kolií a nikde už nebyly volná štěňata. Pamatuju si, jak taťka dlouho telefonoval s tehdy neznámou paní, a potom mi řekl, že máme štěně (tenkrát ještě jenom v bříšku)!!! Pamatuju si, jak jsem tě poprvé viděla a byla zklamaná, protože jsi vypadala jako tlusté prasátko. A potom, když jsme si tě o měsíci přišli vyzvednout, byla jsi tak rozkošná že to víc nešlo! A to ti zůstalo, pořád jsi nádherná ...jen už 3x větší.

A taky absolutně NECHÁPU, jak se k tobě postavila mamka. Ona se vždycky bála psů, měla z nich strach a když chtěl taťka bernardýna tak potěšpánbůh :D Když jsme si tě přivezli tak zrovna mamka nebyla doma. Potom jsem já odjela na tábor a když jsem se vrátila, tak jsem se nestačila divit, jak si tě mamka oblíbila! Ona si tě tak zamilovala a tak ráda tě rozmazluje! Někdy si z ní dělám srandu a nazývám ji "Kapsičková královna" - protože ti neustále kupuje ty psí kapsičky, aby se ti lépe jedly granule:) Úplně jsi ji sebrala, a já se ani nedivím. Ještě budeme muset provést seznamovací terapii s nějakými tetami, protože ty takové štěstí jako mamka neměly😬

Miluju tě, a ty to víš. Zůstaň taková, jaká jsi. Jen se už prosím nauč přiběhnout když tě zavolám, navzdory rozptýlení :D ! Takže prostě HAPPY BIRTHDAY to you a zase za rok ty moje pusinko <3








*ten nejvíce originální a pohodlný spánek*







*každý den*












Komentáře

  1. Ooooooooh, já jsem se málem rozbrečela!!!! Kláry, popsala jsi to NÁDHERNĚ! Kdyby tomu jen tak Yolly rozuměla... Já (zatím) nemám žádného pejska takže si neumím představit tu lásku kterou k ní cítíš. Yolly je opravdu úžasný pejsek a moc ráda s Vámi oběma chodím na procházky. Doufám že tady bude Yolly s tebou ještě takových 100 let.
    Ps: to jak jsi tam napsala že když jdeš po ulici že se za ní nikdy nebudeš stydět😢😢❤❤😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se u toho málem rozesmála😇 Krásně napsaný článek

      Vymazat
    2. Ahoj teď jsem si všimla že jsem naspala, že jsem se u toho málem rozesmála, já jsem chtěla napsat rozbrečela

      Vymazat
  2. Jéé, to je hezké, super článek! Yolly je krasavice a moc vám to spolu sluší :) Já mám čínského chocholatého psa Tristánka, je to taky moje... prostě zlato :) Nejlepší kamarádka z gymplu měla šeltii, ale byla přerostlá, takže vypadala jako kolie :D Byl to pejsek a jmenoval se Kaspien :) Bohužel už je za duhovým mostem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Čínští chocholatí psi se mi zdají fakt vtipní ale musí být taky super!

      Vymazat
  3. To je tak krásně napsané. Opravdu jsi to napsala moc krásně, musíš jí to zkusit nějak vyložit, aby věděla, jak moc jí miluješ <3 Jste spolu určitě bezvadné parťačky :) Přeji mnoho krásných společných chvil <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Teď koukám že se můj včerejší komentář vymazal, ale;
    Moc krásnýyyy. Yollinka je krásná a spolu jste ještě krásnější.😍❤ Vyřiď Yolly že jí přeju všechno nej!😘😅🤩

    OdpovědětVymazat
  5. Psí láska je neuvěřitelně čistá a upřímná :) Je to nádherně napsané. Je vidět, že jste parťačky na život i na smrt :) Přeji ještě mnoho společných let.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak krásné, až se mi z toho chtělo v jednu chvíli brečet. Vztah s pejskem je jedna z nejkrásnějších věcí na světě, je to opravdové a čisté. 💛 Přeji Ti, aby tu s tebou byla hoooodně psích let a byly jste obě stále tak šťastné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle komentáře vždycky tak potěší! Děkuju mooc, jsi zlatá🥺🥰😘💗💞

      Vymazat
  7. Tak to bol krásny článok. ♥ A nemôžem z tej poslednej fotky...:D :D To je tak roztomilé!

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ups! Já jsem sem už komentář napsala ale jaksi se mi to sem nezobrazuje (nevim co s tím krámem starym je).
    Každopádně moc krásný článek!!! Nádherně napsaný, tenhle typ článku ti fakt sedí, asi nejemotivnější (Uf to je ale divné slovo)co jsem od tebe kdy četla. Je vidět že se s Yolly znáte :).
    No co si budem už je to velká kočka (teda velká psice :)).
    Ty a Yolly jste spolu TAAAK roztomilé, já vás stjááášně lovískuju. Ten vztah který spolu máte vám strašně závidím s naší fenkou (ano, je to pes, i když se to někdy nezdá) se moc nekamarádíme. Takžeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee předpokládám že se momentálně učíš na Bi tak good luck <3 . Neboj v krajní nouzi ti poradím (za předpokladu že přestanu psát tenhle komentář a půjdu se učit :)).
    Pršíííí. Už ne... . Už zase jo! Zase ne... grrrrrrr.........
    TCTVNBS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat