písma

 Ahoj!

Vítám Vás v roce 2021! Rok předsevzetí, rok Sv. Josefa, rok naděje, rok zlepšení se, rok nápravy, ... ...co je tento rok pro Vás? Zase je karanténa a schválně mi napište, kdy si myslíte, že už nebude žádné opatření (?). Já si myslím, že o prázdninách, kdy už budeme naočkovaní...

Dnešní článek věnuju krasopisu a písmům. Baví mě psát nadpisy a zdobit si sešity, tak se vám třeba bude nějaké písmo líbit a použijete ho:) Já ke psaní nadpisů používám nejčastěji fixy, jsou praktické a hezky vypadají.

PÍSMA A NADPISY:

Pravidlo: každá čára dolů je tlustá


To nejjednodušší a zároveň krásné a praktické písmo. Můžeš si vymyslet i vlastní vzor:)

Překrývání písmen už je těžší a musíš mít přehled o následujících písmenech.

Levá strana tlustá, vybarvená/nevybarvená/vzorkovitá,...

Napiš popisek velkým tiskacím a poté doprostřed psacím.

PODTRHÁVÁNÍ NADPISŮ:

"LISTINY":

Postupuj podle obrázků, ať se v tom nezamotáš:)






Díky za přečtení. Jestli se ti příspěvek líbil, budu ráda za komentář. Příspěvek mi dal celkem práci tak by mě nějaký potěšil:) Můžeš mi napsat, o čem by jsi chtěla příspěvek dál.
🎨🖍🖊
Sleduj blog mé kamarádky: https://mujnejlepsisvet.blogspot.com
Moje nástěnka na pinterestu: https://cz.pinterest.com/klarkadiblikova/písma/


Komentáře

  1. Krasneeeeee moc se ti tento blog daří hezky uspořádané ❤️❤️👍😆

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Kláry moc se mi líbí tento článek. Ale ty to máš jak na nějaké přehlídce já na takovémhle písmu budu muset ještě zapracovat. Díky za zdílení mého blogu!😀😍😊😘

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu opozdile ti musím pochválit tenhle nádherný a originální příspěvěk! To určitě využiju.🤎🧡💛💚💙💜🖤 (Víš jak vypadají mé nadpisy. No, nic moc😂😘).

    OdpovědětVymazat
  4. pisma hezkaa, ja na nadpisy nejcasteji pouzivam jakoze leva strana obtahnuta-tlusta a nadpisy delam stejnou barvou jako zbytek textu, jen to treba nejakym popisovacem podtrhnu a tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky dělám kaligrafii, je to zábava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kaligrafie je krásná, akorát v ní teprve začínám a tak mi ještě moc nejde ale chci se to naučit, protože je to prostě nádherný!

      Vymazat

Okomentovat