day in my life

17.06.2021 15:57, 31°C, dobrá nálada, modrá obloha, klobouk na hlavě, meloun v puse, Yolly u nohou


Ahooj!

Vítám vás u dalšího článku:) Chci vám trochu popsat a hlavně ukázat fotky ze čtvrtka. Byl to Božskej den, bylo horko, měla jsem dobrou náladu a ještě k tomu jsme měli doma meloun :D Nejdřív si ale ještě pusťte Opheliu ke čtení:)

Už ráno jsem věděla, že bude teplý a nádherný den. Jelikož mám ale ve čtvrtek tanec, nedomlouvala jsem si s kamarády žádný výlet. Prostě budu mezi školou a ZUŠkou doma a na zahradě:)

Cestou ze školy mi bylo strááášně velký vedro, byla jsem nesmírně vděčná, že jsem konečně došla domů! Řekla jsem si, že cvičit nebudu (moc vedro) a že půjdu ven za Yolly.

Taková moje tradice je, že si v horkých dnech dělám ledové kafe. K němu jsem si i umyla jahody a měli jsme dokonce meloun! Ideální:)

Mamka mi z práce napsala, ať vydrhnu koberec. Tak jsem si do dala ven, přinesla vodu a kartáč a šlo se na práci. Yolly mi kupodivu na koberec nelezla, jen mě sem tam olízla. Pouštěla jsem si písničky z mého summer playlistu a sem tam si zazpívala:) Taky jsem si udělala krásné fotky se stínem (jsem na ně fakt  ulítlá :D).

Potom jsem koberec nechala na sluníčku schnout, nakrájela si meloun (Yolly mi snědla 2 kusy) a společně s ledovým kafem jsem si to odnesla ven na trávu. Říkám vám... mňaaam!!! Rozhodně si něco takového taky udělejte a budete se cítit jako ty holky z pláže co sdílí jejich zážitky na instagramu:)



Chvílema jsem si hrála s Yolly, chvílema se opalovala a fotila. Takhle jsem vážení strávila celé odpoledne a bylo to nádherné!! Úplně jak na Pinterestu:)

Okolo půl páte jsem se ale musela zvednout a jít na tancování. Jela jsem na kole a přemýšlela jsem co napíšu na blog:)

Z tancování jsem se vám snažila udělat nějaké taneční fotky, ale většina byla špatná nebo divná... :)

Po tancování jsem se šla ještě na skok podívat ke kamarádce na jejich měsíční 3 štěňátka. Byly neuvěřitelně nádherný a roztomilý a miloučký a baculatý a všechno krásné...



Jo a měli taky malinký prasátko🤩😍😂

Večer jsem se už jen koukla na jeden díl New Amsterdamu na Netflixu a šla spát.

Doufám že jste si článek užili, jestli se vám můj blog líbí tak ho můžete nasdílet mezi kamarádky a nebo se stát mým pravidelným čtenářem (uděláš tak že v postranní liště dám "sledovat"). Zanech komentář a měj se nádherně💗


Komentáře

  1. Aaaaa, obrovská radost z nového článku!💗🤩😍💕🥰😌😎✨🎀🙏😇😉 Líbil se?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článek je krásný!!!!😍😘🤩

    OdpovědětVymazat
  3. M-I-L-U-J-U letní dnyy 👍👍😍😍❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně hezký článek. Tyhle články miluju

    OdpovědětVymazat

Okomentovat