DIY visačka na dveře

Hello:)

Vítám vás u nového článku:) Připravila jsem si pro vás tip na DIY. Visačky na dveře.

Já visačky ráda využívám a taky se mi osvědčily. Není to totiž tak, že si na dveře nalepím papír a potom tam visí půl roku (nekecám, mě se to tak jednou stalo se vzkazem "prosím, nechte mě spát"🤣). Tuhle "blbůstku" si jenom dáte na kliku a až vyjdete z místnosti tak ji automaticky sundáte. Moje rodina to respektuje, protože ví, že to tam mám jen když to opravdu myslím vážně. Berte tohle spíš jako tip, ne tutoriál DIY, protože je to až směšně lehké :D

Budete potřebovat:

- (barevný) papír - nejlépe tvrdší

- psací potřeby

- nůžky

- libovolně samolepky a ozdoby

Postup:

Papír vystřihneme do tvaru visačky, napíšeme na něj vzkaz nebo prosbu, nazdobíme a máme to! Mějte se krásně a napište mi, jestli taky používáte nějaké vzkazy na dveře:) děkuji za každé přečtení i komentář <3


PS: Nemůžu se dočkat, až vyjde 12. 5. 2021 v 0:00 již naplánovaný a napsaný příspěvek. Aaaaaa! (to datum musí být)

Komentáře

  1. Povedené :) Je super, že to tvoje rodina respektuje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Kláry, to se ti povedlo! Cením že sis to dokázala vymyslet tak aby to vyhovovalo obou strannách...👍

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nápad! Asi bych to vyzkoušela ale je tu jeden malililililililinkatý problém. A to ten že moje dveře jaksi nemají kliku (prostě se odtáhnou do škvíry mezi zdí a skříní).
    Co se tak asi mohlo stát dvanáctého května? Hmmmmm (dělám že přemýšlím). Ok jsem přesvědčená že to vim, ale nevim jestli to není nějaké překvapení nebo tak.
    Takže máš to strašně ráda, má to nepřímou spojitost s J a je to podobné Sie(v prvním pádě Sia:))? Je to správně?
    TCTVNBS muchechechecheche

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný nápad a chytré řešení! Já už bydlím s přítelem a naštěstí už nic takového nepotřebuji, ale pamatuji, že jsem si kdysi také dělala svoje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také presne sme si robili kedysi so sestrami, aby sme upozornili rodičov, že sa hráme a nechceme, aby nás rušili 😅 Tebe sa to veľmi podarilo, vyzerá to super 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat

Okomentovat