day in my life

 Ahoj všichni!

Doba nám rychle utíká a my už se všichni vracíme z domácí výuky a pohodlí do školy plné lidí, učebnic, hluku, učitelů, bakterií, testů, roušek, respirátorů, atd. Prostě velká změna!

A tak jsem chtěla ještě zaznamenat ty své  jednoduché a rutinní dny, které jsem celý ten půlrok jela pořád dokola:) ale ne že by mi to vadilo...

Takže se připravte na pohodičkový článek a v něčem se třeba i shodneme:)


DOPOLEDNE:

Ráno mi v 7:27 nebo 7:34 zazvoní budík, jehož znělku neustále měním:))) (- nevím jestli to tak mám jen já, ale taky si nenastavujete budíky na ty ohrané časy jako je 7:00, 7:30, 7:35, atd. ale na časy jako je 7:34, 7:14 atd.? 😂 schválně mi to napište do komentářů :D)

Obleču si mikinu a jdu si dolů udělat snídani. V karanténě jsem snídala hlavně ovesné vločky a ovesnou kaši (zdravá mňamka:)). Potom si vyčistím zuby, když mám zrovna službu v kuchyni tak trochu pouklidím a jdu zase do svého pokoje. Tam se trochu připravím na hodinu, zkontroluju jestli mám potřebné úkoly a když mi zbyde čas, tak checknu sociální sítě. Kliknu na tlačítko připojit se na online hodinu a začíná vyučování. Někdy to je tak nudný!! Škola mi většinou trvá tak do půd jedné. Potom jdu na oběd.

ODPOLEDNE:

A teď začíná ta lepší část:) Po obědě si ještě dodělám úkoly, které jsem nestihla nebo nedokončila. Někdy pro vás napíšu článek, uklidím a jdu ven. Ven chodím od začátku téměř nepřetržitě a jsem nesmírně vděčná za to, jakou u našeho města máme přírodu!
Neuvěřitelně krásné, obrovité a nepoškozené lesy, řeku plnou ryb, louky zarostlé trávou a kvítím nebo naopak zasněžené plošiny. Positivum, co lidem karanténa přinesla je to, že začali více chodit do přírody a více si všímat její krásy. Mě tato vlastnost nechyběla ani před karanténou, ale myslím že mnoha lidem ano. Na procházky mě taky hodně přitáhla Yollča, o které byl předchozí článek

V zimě jsem hodně odpoledne jezdila na běžky. Když začínalo jaro a zmírňovala se pravidla, tak jsem téměř každý druhý den chodila na procházky s kamarádkou.
Holky, jestli tohle čtete, tak vám za to hrozně moc děkuju! To, jak jsme se dokázaly domluvit a za hodinu už vyrazit je neuvěřitelné a prostě ily! 

Někdy jsem ještě odpoledne měla tancování nebo klavír či nauku. Mezi mé časté koníčky patřila i trampolína když bylo teplo (hlavně 1. vlna! nostalgie jak něco!!).


VEČER: 

Večer už byl taková pohodový, povídala jsem si s rodinou, koukala na YT videa, cvičila, málokdy něco upekla, checkovala sociální sítě, uklízela, volala si se svými známými, četla si, cvičila na klavír, odpovídala na zprávy a maily, atd. Po večeři jsem si opět šla vyčistit zuby, umyla jsem se, rozčesala vlasy na noc a šla do postele. Můj únorový zlozvyk byl koukat se večer do mobilu, a fakt mě to štvalo. Teď už ten zlozvyk díkybohu nemám. Když byla domácí výuka tak se čas mého chození do postele pohyboval okolo 10:30 - 11:30 PM. Uff! Nakonec jsem teda usnula a ráno jela svůj den zase od začátku:)))

Samozřejmě ty dny nebyly všechny úplně stejné, ale pohybovaly se okolo této rutiny. Snad jste si článek užily a napište mi, jestli jste se už do školy / práce těšili:) Papa! 

PS: Mrkněte na můj playlist na Spotify pro letošní léto! Mám z něj mega radost🤩😁

Komentáře

  1. Ahoj! Prišla som na to, že patrím medzi ľudí, ktorí si budík nastavujú na tie "ohrané" časy. :D Spísala si to naozaj krásne a dosť podobných vecí som robila aj ja počas karantény, hlavne tie ovsené raňajky, cvičenie, škola a podobne. Idem sa pozrieť na ten playlist a prajem Ti veľa šťastia v škole. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek, nevím jestli mám doufat že už se to nikdy opakovat... ale byla to zkušenost😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, já jsem ráda že už jsem ve škole, ale přece jen tahle pohodička a pozdní vstávání mělo něco do sebe...!

      Vymazat
  3. Ahoj, strašně moc hezký článek. Moc jsem si ho užila.

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Já patří mezi ty, kteří jen posunou čísla (nebo jak to mám říct) na nějaký čas, a pokud se jim líbí a hodí nechají ho tak, nebo posunou na ty "ohrané časy" :D)😘❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžkovi, to jsem vážně jen já a TCTVNBS?😂😘

      Vymazat
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ale neříkej že jsem ti nechyběla!...
    Hezký článek, psaní ti fakt jde! V některých částech jsem si připadala jako bych četla o sobě (např. vstávání v 07:03 atd. :))
    Co ještě napsat hmmm.....

    Už to mám! co nějaký příspěvek na téma hokej :) plošíííííííím? Ne? No nevadí... Ale neříkej že se ti nelíbí Vráník a že nemáš ráda Flíčka!!!!!!!!!!!!!!! Muchecheche
    Tvoje TCTVNBS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. O tom si piš sama :D
      Jinak díky, alespoň s někým se mé budíky shodují😅

      Vymazat

Okomentovat