Without license

 Ahojky!

Dnes mám pro vás společně s Janičkou z MYWORLD jedno velké překvapení!

A to je, že jsme si založily podcaaaaaast!😍😎😆😀🤩🤩🤗

Nedělaly jsme úvodní epizodu tak vám tady něco alespoň popíšu a téma už bude hned u první epizody.

Kdo jsme? 

Kamarádky, bloggerky, teenagerky.


Jak jsme začaly? 

Jak asi víte, obě od začátku školního roku 2020 blogujeme a rády sdílíme. S návrhem na založení nového podcasu přišla Janička a já jsem si zprvu říkala, že to bychom nezvládly. Tak to zůstalo viset ve vzduchu a nijak jsme se tím nezabývaly. Až někdy v březnu jsem si poslechla nový podcast od Rózky a řekla si"Když ona, tak i my"! 😅😆 Tak jsem hned Janičce napsala, objednaly jsme mikrofon, sešly se a ... no, nahrály podcast ale nevydaly:) A tak po týdnu po nepovedeném pokusu (btw, bylo to tak moc trapné že to nešlo😅) jsme se sešly znova a nahrály epizody rovnou dvě (už jsou volně k poslechu).

Proč ve dvou?

Spojuje nás spousta věcí, včetně našich blogů. Rády zkoušíme nové věci a výzvy. Obě posloucháme podcasty a celkově se nám zdá, že ve dvou se to lépe táhne (ale i ty v jednom jsou skvělé a fantastické!!!). Taky si myslíme, že to bude pro vás zábavnější a budeme mít co říct:) snad

Název, vybavení, titulní obrázek?

Without license v překladu znamená "Bez průkazu"(možná vám to přeloží jinak ale tohle je náš oficiální překlad...). Někdy je prostě potřeba se odvázat a nepřipravená přijmout výzvu a zkusit! Klidně i bez průkazu. Za sebe rozhoduješ (ale i ručíš) je TY. Nic není nemožné. Tvé limity jsi jen ty sám. Ne papír.

Koupily jsme si dva malé připínací mikrofonky. Zdá se nám, že jsou víc praktické a lépe přenosné:)

Titulní obrázek jsme samy počítačovou myší zpracovaly v programu na fotky (udělaly jsme novou vrstvu kdy jsme obtáhly všechny věci a tváře), nikoli v aplikaci.

Co očekávat?

Nechtěly bychom si dávat jen jedno téma, ale nečekejte žádné politické názory či odborné řeči. Podcast má především bavit! Proto, že právě začínáme, bychom byly rády, kdyby jste nám psaly zpětnou vazbu či připomínky pod jednotlivé příspěvky s oznámením o nové epizodě:) 

Doufáme, že se vám bude náš hlas i témata hezky poslouchat a těšíme se na vaše reakce!

E-mail: withoutlicensepodcast@gmail.com

Spotify: https://open.spotify.com/show/26BuBm3yT7vu3Sk39iB5xj

PS: Moc se omlouvám(e) za zakoktávání (hlavně já!) a někdy veliké ztišení (či naopak) zvuku. Snad se to bude zlepšovat...

Komentáře

  1. Jsem ráda, že jste si podcast založily. A že jsi řekla ano, díky mě a mému podcastu. Doufám, že svoje blogy nebudete zanedbávat. Byla by to škoda. Dělejte obě věci!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, ještě dnes (snad) vyjde další příspěvek. Budeme se snažit tvořit tam i tam.

      Vymazat
  2. Chce to někdo dát i na google/apple podcasty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to, uvítala na google podcastech. Víc poslouchám na nich. Protože mám android.

      Vymazat
  3. Já pro tebe mám taky překvapení...
    Konečně jsem tady!!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem jsem Sára (Ty víš která), nechápu proč mě to furt píše jako Unknown.
      Každopádně (ať se jmenuju jakkoli) je skvělé že jste zase vyzkoušely něco nového a baví vás to. Jen se mi pletou vaše hlasy... A je to faaaaaakt divný, přestože vás znám a dokážu si vaše hlasy vybavit, stejně si vždycky říkám: To byla Janča? Ne, aha. Počkat teď by měla mluvit zase Janča. Tak to předtím byla Klárka?
      A strááááááášně se v tom zamotám. Ale je to sranda, protože si to většinou musím vyvodit z kontextu...
      Hlavně pokračuj v blogu, je to super a přikláním se spíš na jeho stranu, ale poslechnu si všechny vaše podcasty ať jsou dlouhý klidně i pár hodin <3...

      Vymazat
    2. Jé Sári(nko:D), to jsem ráda že jsi “konečně” tady! Už bylo na čase😂🙏🏼🥰☝️ Dekuju a budu se snazit v obou pripadech♥️
      PS: Já taky nevím proč to píše Unknown... Ale tvoje komentáře poznám vždycky! 😁😅

      Vymazat
  4. Páni! To je moc super! Váš podcast je úžasný! Zábavný, vtipný, a jde hlavně vidět že vás to baví. To je hlavní. Moc vám přeji aby se vám vedlo!
    PS: Klári znám tě už podle mě dost dobře, ale taky si vás neustále pletu!😂😘♥

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu vtipné, jak nám píšete že si pletete naše hlasy... Přitom nám se to vůbec nezdá!😂🤣😄😆😎🤩🤗🥰

    OdpovědětVymazat

Okomentovat