že by jaro

 Ahoj všichni!

Jsem ráda že pro vás teď můžu napsat nějaký článek, ale nutně POTŘEBUJU vaše tipy na články a témata! Budu ráda když se o nich zmíníte v komentářích<3

Včera (a i dneska) v Praze nádherně svítí sluníčko! Konečně alespoň nějaké jaro <333

Byla jsem se projít a upletla si věneček ze sedmikrásek. Rostlo jich přiměřeně a tak mi to krásně vyšlo. Dokonce jsem ho udělala i větší na mou hlavu (moje hlava je gigantická takžeee...). 

Chtěla bych vám ukázat pár fotek, protože si myslím že se povedly. Dala jsem si ja na ig stories ale stejně mám soukromý účet jen pro mé známé takže ani nemá smysl ho sem dávat 😅😜😆

A musím sem napsat, že jsem si celou procházku nadšeně opakovala: ŽEBY JARO?














to bych nebyla já kdybych si ke sluníčku neudělala nějaký drink :)

#bezfiltru #zebyjaro #anojaro #jejaro #konecne #slunce #jupi #hura

Komentáře

  1. Ahoj, moc krásné fotky!!! Až mě napadne nějaký tip na článek hned ho sem napíšu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Moc se ti povedly. Jestli mě něco napadne napíšu🤍🤍🤍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě napadl nápad na článek. Možná by se spíš hodil na video, ale je to něco jako tvůj rok 2020 nebo důležité momenty v tvém životě. Vím že jsi ještě DOOOST mladá, ale ráda bych od tebe něco takového slyšela.❤❤❤

      Vymazat
  3. Ahoj Kláry, ty jo nevím jestli bych dokázala uplést věneček s takhle drobných kytiček - to se ti povedlo. Fotky jsou taky nádherný! Článek mě napadl takoví- já se hrozně těším na léto a tak mě napadlo že bys mohla sepsat něco jako ,,summer bucketlist" co dělat v létě, nějaké třeba letní tipy na to jak se dostat do dobré nálady atd. Uvidíš jak se ti to bude zdát....

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky!!! Článek taky. Ale já ještě NECHCI JARO (protože po něm je léto). Kdo to umíte nemohli byste PROSÍM vrátit podzim?
    A teď jduuu radit Ha Ha Ha (zlověstný smích)
    Ok popravdě nemam moc nápadů co bys mohla napsat, ale co třeba nějaké tipy (filmy, knihy, písničky, podcasty,...), záznamy z výletu, nebo nějaké lifehacky(?nevim jak se to skloňuje?)
    TCTVNBS (=TA CO TĚ V NOCI BUDE STRAŠIT) nejspíš proto, že jsi svým jarem zkazila MOU zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo Tctvnbs! Majitelko zimy, i vy někdy musíte přenechat své řemeslo na 3/4 roku jiným! Už tak jste zabrala příliš moc času a ubrala na jaru! 😂😂🤣🙄

      Vymazat
    2. Tři čtvrtiny?????? To snad nemyslíte vážně kazitelko MÉ zimy!!! Rozhodně si myslím že by dobré mělo ustoupit lepšímu a KONEČNĚ by mohl nastat PODZIM.
      btw No neprší u nás dneska nádherně? Aspoň ta obloha je na mé straně Muchecheche...
      (to je snad nejkratší komentář co jsem ti kdy napsala a zrovna na tak KRÁSNÉÉÉ téma)

      Vymazat

Okomentovat