TAG #1

 Ahojky:)

Dneska mám pro vás svůj první tag! Snad se vám bude líbit, a jo, nějaké otázky jsou opravdu nesmyslné ale tak proč ne? :D otázky jsem vzala (jako spousta dalších blogerů) z http://tagovky.blogerka.cz/tagy-o-osobe/25-nahodnych-otazek-TAG-otazky

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?

Ano! Mám vlastní štěně dlouhosrsté kolie - Yolly. Miluju ji! Na počest jejich 1. narozenin si chystám článek, ale ten bude až za dlouho (12. května). Jestli by jste chtěli i nějaký předtím tak napište do komentářů :3
Jé, tady je tak malinká! To je krása

2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?

Repráček z kterého hrajou písničky, 2,5 litrová růžová flaška a tužka přede mnou (jak se tu vzala?!😂).

3. Jaké je teď počasí?

Asi před hodinou přestalo pršet, teď je zataženo ale není zima.

4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?

Ne a ne. 

5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?

7:39

6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?

Včera ráno.

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?

Beethoven's 5th. Koukala jsem se na to se svými mladšími sourozenci:) Taková vtipná historka u filmu: Zrovna hledali poklad a byli tam duchové a strašidelná hudba. Já jsem šla zkontrolovat Yolly a najednou byly otevřené naše vstupní dveře dokořán!!!! My jsme se málem po***** 🤣🤪

8. Co říká tvoje poslední zpráva?

WhatsApp

SMS

9. Co je tvůj vyzváněcí tón?

V nastavení se to jmenuje "Růst". 

10. Byla jsi někdy v zahraničí?

Jo! V Itálii, ve Francii (achjo! škoda že si na to nepamatuju!😭byla jsem prcek), na Slovensku, v Kanadě (měla jsem 8 měsíců, takže si na to taky nepamatuju...), v Rakousku a to je asi všechno když nepočítám přejíždění.

11. Máš ráda sushi?

Jo. Ale jednou jsme ho měli opakovaně asi 3 dny a to už mi trochu lezlo na nervy.

12. Kde nakupuješ potraviny?

V Konzumu nebo Lidlu.

13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?

Ne. Nebo si nepamatuju.

14. Kolik máš sourozenců?

3😂 a to všechny mladší. Dovedou mě tak vytočit! Na druhou stranu nevím, co bych si bez nich počala. Fakt jsem za ně moc vděčná! 🥰🤗Sourozenecká láska - mabye you know what I mean.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?

Notebook.

16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?

No, nevím, nerada sděluji svůj věk na internetu... promiňte:( ale: Je mi víc než 10 a míň než 20

17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?

Ne.

18. Barvíš si vlasy?

Ne.

19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?

Cvičit, dělat gymnastiku a nově si jít zaběhat:) jo a ještě mám online tanec.

20. Kdy jsi naposledy brečela?

Tyjo, tak to fakt nevim! Ale ségra mi teď poradila. Když jsem se učila fyziku.

21. Tvoje oblíbená pizza?

Všechny. Šunková, sýrová, salámová, ananasová, a já nevím jaké všechny ještě😂 Já prostě MILUJU pizzu!😍😍😋🤗🤩

22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery?

Hmm, v tom je rozdíl? Právě jsem si to googlila:

- fakt nevidím rozdíl😂

23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?

Ne.

24. Jaká je tvá barva očí?

Hodně tmavě hnědá.

25. Vidíš rodzíl mezi CocaColou a Pepsi?

😂wt, hele nikdy jsem nad tím nepřemýšlela... asi ne.


Snad se vám článek líbil, můžete mi něco napsat do komentářů a doufám že se máte dobře a že jste zdravé! Papa :3

Komentáře

  1. Super Klári! Krásný článek. Ta Yollynka je tak roztomilá 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek. Zjistila jsem o tobě spoustu zajímavých věcí♡

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý článek, i jsem se pobavila :) A Yolly je krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! Yolly je absolutně kouzelná! ♥♥ miluju takovéto chlupáček. Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek. Odpočinový, zábavný a pohodový prostě paráda!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat