peace and rest

 Ahojky, 

jak se máte? Už se těšíte na konec karantény? Nebo se vám doma líbí a nechcete konec toho lenošení a klidu? Já jsem zaručeně první případ, stýská se mi po kamarádkách a přespávačkách, po setkání, škole (hlavně po těch hlučných přestávkách!), výletech, akcích a všem. Na druhou stranu si užívám přírody a procházek, mám čas na cvičení a rodinu (se kterou si taky užívám, i když mě někdy dokážou tolik vytočit!).

Dneska vám z pohodlí domova napíšu, co mám v této době ráda, maličkosti, ze kterých mě zahřeje u srdíčka a taky vám ukážu pár hezkých fotek. 

PS: Si připadám hrozně vtipně protože mi rovna hrála písnička od Eda Sheerana "Tenerife sea" a já jsem úplně roztála. Tak se omlouvám jestli příspěvek byl moc jako na růžovém obláčku. Když tak si taky pusťte tu písničku, ať taky roztajete😅

Co mi dělá radost💕

Svítí sluníčko a slyším zpěv ptáků ... Ach, to tak moc miluju, sedím doma u počítače, dělám si školu a venku je slunce a slyším zpívat své vlaštovky. V našem okně je totiž hnízdo, kde vlaštovky sídlí a když mám otevřené okno tak je slyším <3

Napíše mi kamarádka ... Nebo prostě někdo, koho mám ráda<3 Já jelikož jsem velký extrovert a společnost mi dělá dobře. Někdy si i zavoláme. Mám ráda když se mnou někdo něco sdílí a nebo si na mě vzpomene. Uahhh, další dojemná písnička😂🙄😭

Olízne mě Yolly ... To prostě nejde popsat, když vás olízne pejsek tak se cítíte tak... no, že na vás spoléhá, má vás rád a prostě je to nejlepší.

Moje oblíbené blogerky/youtuberky vydají článek/video ... Vždycky se nemůžu dočkat! Mám ráda jejich tvorbu a tak se vždy těším na to, co vymyslí dál <333

Obejme mě ... Teď asi jen někdo z rodiny.

Rozesměje mě, smějeme se společně ... To asi chápete, mám ráda se smát se sourozenci, rodinou a kamarádkami. Mám ráda i zábavné online hodiny :P

Podaří se mi vydržet workout/cvik stejně jako Pamela ... Teď už se mi to daří celkem často, ale vždy je mi dobře, když to zvládnu a vydržím. Dokonce se mi stalo že jsem byla lepší než její host, to jsem byla fakt jakože "OOOOOO"😂

Romantika v knížce ... Mám ráda, když je ve společnosti mé hrdinky kluk.😁😅😎 

Hi friends! ... Ráda potkávám známé. Když jdu na procházku a jen tak se potkáme, trochu pokecáme nebo se jen pozdravíme. Je to jedno, stejně je to super! Ráda potkám třeba bývalou spolužačku/spolužáka nebo někoho jiného známého:)

Favourite foto 😁😍😎🤩

Tady vám dám pár fotek z doby karanténní (to se takhle budou učit za 50 let v dějáku - v době karanténní se ... skoro jak doba ledová 😂🤣😅) které se povedly.





To je pro dnešní článek vše, snad se vám líbil a mějte se krásně!
Papa😘

Komentáře

  1. Ach, ještě jsem na obláčku... Tvoje slova mě připomínala jak nějaký nádherný proslov o této době.(ta písnička je tak krásná!) Moc pěkný článek a já to mám úplně stejně!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek a fotky. Moc se mi líbí jak si článek pojala. Já si taky strašně ráda píšu nebo volám s kamarádkami. Závidím ti, že máš pejska. Já ho mít nemůžu, protože máme obytňák a hodně cestujeme, ale zase mám zakrslého králíčka. Moc hezky napsaný!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný článek s fotkami Klári!♡☆
    Mám taky hodně věcí společných s tebou, ale nejradši mám když si pustím písničky, sednu/lehnu si, čtu si knížku, a vedle mě je Sonny.♡ Házím mu hračky, nebo ho jen hladím aby usnul.☆♡ To je pro mě něco, co máš ty s vlaštovkami, nebo Jolly♡♡♡[Sonny je pejsek, vlastně ještě štěňátko (Whippet=jeho plemeno), mé starší sestry:)]♡♡♡

    Ps: Jollynka je krásná! ☆♡
    Roste jako z vody!♡

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat jak si na blog, dala kolik máš pravidelných čtenářů. Já to nikde nemůžu najít😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rozpovržení dáš přidat gadget a vybereš sledující. Snad to najdeš:)

      Vymazat

Okomentovat