ejnoy the music #2

 Ahojky:)

ani nevíte jak jsem ráda že pro vás můžu psát! Mám tu naši komunitku :3 moc ráda a každý komentář mě těší a jsem za ně moc vděčná<3 


Dneska jsem si pro vás připravila další díl série "Enjoy the music" kde vám představím své další oblíbené písničky! Jak jde čas tak se můj styl mění a písničky se střídají (až na písničku "lovely", tu už poslouchám snad rok a půl furt dokola!), schválně, kdy jsem psala první díl? Jdu se kouknout .......... ha! mám to, 3. 11. 2020! Ok, není to tak dávno jak jsem si myslela a ty písničky furt miluju ale mám i další které teď poslouchám. Nebudu vám lhát, právě mi tu hraje "Watch me" 🤣- jen tak mi to naskočilo, jinak to moc neposlouchám, jen na tu písničku tančím (pamatujete na ten tanec?).

Obnovila jsem si pro vás playlist "Best songs!!!" kde najdete písničky, co mě teď berou :) od minulého dílu na něm mám 6 sledujících! Díky :3

MY FAVORITES OF FAVORITES:

Začneme mojí Billie Eilish <3 (opomenu ocean eyes a lovely): 

Six feet under

ilomilo

bellyache 

everything i wanted

Therefore I am

Alan Walker

Alone pt. II

Last Control

I Don't Wanna Go

All Fals Down

The Spectre

On My Way

5 SOS: 

Youngblood

Teeth

Ghost of you

Easier

Old me

A další:

Let me move you

Fearless PT. II

Rise up

Unstoppable

Don't give up on me (kdo zná Five feet apart? 😭💛)

Unconditionally

Fire on fire

Save With Me

Never Give Up

The Bussines

All We Got

drivers license

Tak já doufám že se vám z tolika písniček nezamotala hlava, celou dobu co jsem pro vás fotila a psala tam mi hrály tyto písničky <3 

Jakou hudbu posloucháte vy? Znáte nějaké z těch "mých"? Napište mi do komentářů! Mějte se hezky a áhój!


Můj playlist na spotify: Best songs!!!, Scenic Dance, Remix, a další...

Komentáře

  1. Krása! Oceňuju ten závěrečný obrázek.
    Taky miluju hudbu a mám i své oblíbence. Mám s tebou hodně společných oblíbených písniček, ale k mým nejoblíbenějším písničkám pořád patří ty od AVICIIho◢ ◤.
    Článek se ti zase moc povedl. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kláry, neznám nikoho jiného kdo by znal písničky lépa než ty! Já si u písniček nikdy nezapamatuju jejich jméno:( Fakt tě obdivuju! Ale jinak je všechny znám a jsou super! Trklo mě do očí třeba Fire or Fire, Unconditionally a Rise up. Moje úplně nejoblíbenější písnička je Never enough z filmu Největší showman. Moc povedený článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, písničky z Největšího Showmana! Ty jsem tam zapomněla dát. Taky je miluju ale nejvíc mám ráda "This is me" a až potom "Never enough" a "Rewrite the stars". Jsou fakt Boží! Díky za koment :3

      Vymazat
    2. Moc hezký článek. JÁ Billie Eilish moc neposlouchám, ale Alan Walker je taky můj favorit

      Vymazat

Okomentovat