just dance

 Ahojky:)

Dnes vám budu vyprávět o tom, jak jsem začala tancovat, co mě na tom baví a co bych chtěla ještě vyzkoušet. Tím "just dance" nemyslím tu hru (i když ta mě taky moc baví) ale v překladu "prostě tancuj".

Tanec je můj velký koníček, velká záliba a zároveň i povinnost (chodím na kroužek). Někdy si jen tak tančím doma, nebo při úkolech a off-line hodinách. 

Historie:

Když jsem byla malá, milovala jsem tancování v dešti a v princeznovských šatech. Jeden (nebo dva? ...už fakt nevím) rok před nástupem do školy jsem začala chodit na tancování v MŠ beránek. Bylo to jen takové točení se, chytání se za ruce a zpívání. Když jsem byla v první třídě, nastoupila jsem do hudebky kde to bylo mnohem lepší a zábavnější. Učil se scénický tanec a klasika (ach!) a možná ještě něco ale už vážně nevím... Měla jsem skvělou učitelku, která nám říkala "človíčkové" a vymýšlela zábavné a originální choreografie. Do třetí třídy k nám na hodiny ještě chodila jedna paní, která nás doprovázela na klavír. 
Když jsem byla asi ve třetí třídě, udělala jsem naší celé rodině na dovolené workshop tance. Po celou dobu nás doprovázela hlasitě nastavená hudba od Marcuse a Martinuse :D.
Ve v polovině třetí třídy jsem začala chodit na Aerobik. Fakt mě to bavilo a šlo mi to. Měly jsme skvělé učitelky- Leu a Lenku. Jezdily jsme na spoustu představení - tančily jsme s pomponem, s tyčí, bez ničeho... na začátku čtvrté třídy jsme začaly trénovat na sokolský slet, který se koná jednou za pět let. Tančí tam stovky lidí dělení do mnoha velikánských skupin se stejnou choreografií. My jsme tančily se stuhami. Celý školní rok jsme se připravovaly, trénovaly, jezdily a vystupovaly. Na konci školního roku už jsme byly hezky vytrénované a jelo se do Prahy! Lea a Lenka naši osmičlennou skupinku doprovázely. Byly jsme ubytované v nějaké škole, kde jsme ten celý týden spaly. Každý den jsme jezdily po Praze, navštívily památky, ... Měly jsme takovou kartu na krku, která na celý ten týden platila na všechnu dopravu. Taky jsme každý den docházely na stadion Slavia kde jsme trénovaly na závěrečné vystoupení. Šlo nám to perfektně! Když přišel ten den, byly jsme natěšené ale z toho nekonečného čekání až půjdeme na řadu nás už bolely hlavy. Máčely jsme si kšiltovky ve vodě a čekaly. Už byl večer a my jsme KONEČNĚ šly na řadu. A nedej Bože! V polovině se nám totálně zamotaly stuhy, vytvořily takovou hroudu - přičemž sedmi holkám se stuha utrhla (neměly čím mávat) a ta jedna měla na té své všechny ostatní (bylo to moc těžké na to, aby s tím mávala. Guys, asi si umíte představit jaká to byla tragédie :D!
No, každopádně jsme se z toho vyspaly a celkově to bylo úžasný!
Na aerobic jsem chodila ještě půl roku, ale potom (sice mě to bavilo) jsem už přestala chodit, protože jsem měla každý den plno a byla vysílená... těžko se to opouštělo....<333

Každopádně na tanec do zušky jsem pořád chodila! A věřte nevěřte,  v pátý jsme jely na soutěž! Naše představení je jmenovalo "Okřídlení" (samozřejmě tanec scénický). Postoupily jsme do finále? Ano!  A taky jsme jely na finále (nebo spíš výlet) do Kutné Hory. Tam se točit nesmělo, tak nemám fotky ani videa. Na tancování do zušky chodím pořád, od první třídy. Baví mě to! 
Doma tancuju taky (jo, vážně). A vážně si někdy zapnu hudbu a tancuju. Scénický, modernu, hip hop, no prostě improvizuju a styl měním podle písní. Ráda vymýšlím choreografie a mým velkým plánem i přáním je natočit videoklip. Nejlépe se mi tančí na písničku Lovely (OMG!<3) od Billie. Ale taky na Do everything (to zrovna tančím na fotce:D) nebo na 5SOS atd.
S holkama taky někdy tancujeme (mám v tanečkách super partu). Třeba na zastávce nebo na ledě... bosy :D
Týjo, koukám že jsem toho s tance, zažila o dost víc než jsem si uvědomovala! Tak, já doufám že jste si článek užily:) jestli taky tancujete nebo vás tyto články baví a nebo cokoliv co máte na srdci mi pište do komentářů <333 mějte se hezky a áhój!


Komentáře

  1. Ahoj Klári. Moc hezký článek. Ráda jsem si ho přečetla a dozvěděla se o tobě další nové věci. Prosím víc takových článků o tvých zálibách a koničcích. Umíš krásně vyprávět♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky! To jsem ráda že se ti líbil<333

      Vymazat
    2. Ahoj, doslova souhlasím s Žanet! Umíš nádherně vyprávět.

      Vymazat
  2. Ahoj, moc hezký článek!!! Taky si někdy doma tancuji, jen je problém že nemám úplně rytmický sluch. Ale tak co, já to nějak přežiju😃😃😃

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kláry -mooc hezký článek baví mě jak se umíš vypisovat a na vše si do podrobna vzpomenout. I já si občas doma zapnu hudbu a jen tak tancuju - nezdá se to ale je to celkem dost náročný workout. Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat