pohádka o dívce a deníku

 Ahoj holky,

dneska vám povyprávím příběh o jedné, mně velmi známě dívce...


Byla jednou jedna holka, kterou štvalo to, že nemá čas na něco, co by ji bavilo, nemá uspořádaný den a nestíhá školu. Kroutila hlavou nad holkama, které si píšou své "pocity" do deníčků a blá, blá, blá...

Jednoho dne si četla jeden článek své kamarádky a bod 3. jí připadal užitečný, ale nad její poměry. 

Čas šel dál a ta holka už byla naštvaná že nestíhá cvičit, šít, učit se a vůbec nechápala proč. Pak dostala nový deník (těch deníčků měla už asi deset- nepopsaných) a nějak se jí ty krásné sešitky a knížečky hromadily a ona nevěděla, co s nima. 

Jednou asi tak dělala svůj vlastní Vision Board a (vůbec nevím jak) napadlo ji, sepsat si novoroční předsevzetí. 


Strašně ji bavilo zdobit si stránky, vymýšlet a hledat si citáty, vymýšlet písma a celkově tu stránku hezky vyzdobit. A potom ji napadl další nápad: bude si psát denní program!

Jednou v neděli, když se vrátila z návštěvy si večer (když už měla jít spát) vyzdobila stránku "Leden", sepsala cíle na leden a nakonec i denní program na pondělí. Připadala si hrozně moc stylově a strašně moc ji to bavilo. 

Druhý den se snažila žít podle načasovaného plánu. Někdy něco nestihla nebo nahradila, ale celková pointa byla splněna!

A tak když už byl zase večer, sepsala si plán na úterý. A v úterý večer plán na středu. A ve středu na čtvrtek (teda předpokládám že to udělá). 

....

Byla na svůj začátek hrdá a bavilo ji to, i když to ani trochu nečekala. A hlavně jí to připadalo úplně bombastický a krásný, holčičí.

Měla najednou čas na cvičení, zvládala školu a ještě měla čas navíc! Sice někdy něco nestihla, nahradila, protáhla nebo vynechala. Vždy se ale snažila do programu zase naladit a začít znova.

Začala si psát i své skvělé a vyčnívající zážitky. 

Na středu si naplánovala psát blog (20:00- 21:00), jelikož se ale na tento úkol těšila a školu stihla dříve, blog píše už teď před obědem:) Píše tyto řádky pro tebe, a doufá, že se ti tento nedokončený příběh líbil a napíšeš jí to v komentářích. Chce pokračovat dál a dál, dokud si neřekne dost. 

*KONEC*



Komentáře

  1. Ahoj Kláry, článek se ti fakt mooc povedl. Je zábavný a takový prostě ideální na začátek dne. Ty jo, nevím jestli to mám taky vyzkoušet abych nebyla potom zklamaná. Ale možná do toho půjdu. Díky za další článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach díky Jani! Určitě to zkus! Já jsem to začla psát a líbilo se mi to. Asi takových článků budu přidávat víc:)

      Vymazat
  2. Kláry!
    To je tak inspirativní normálně mě čtení moc nebaví ale tenhle "příběh" se mi moc líbil a doufám že ta "holka" v tom pokračuje. A ty v tom taky pokračuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, potěšila jsi mě:) taky doufám

      Vymazat
  3. Super! Deníčky a zápisníky také miluji a také mi trvalo nějakou dobu než jsem je opravdu začala používat, ale jsou to velcí pomocníci!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat