aktovka

 

Ahoj holky! 

Jak se máte? Těšíte se do školy nebo ne? Kdy nás zase propustí z karantény? A jaký vlastně vůbec bude rok 2021???

Nikdo neví, myslím že ani samotný premiér či ministr zdravotnictví...

Ale tak co:) sice mi chybí společnost ale karanténu zvládám asi tak o milion procent lepe než před skororokem:)))


Dneska vám představím několik mých favoritů do školy, kterých se nemůžu nabažit a každodenně je používám (když jsem ve škole :D).

Některé věci jsem dostala k vánocům a některé naopak vyrobila, nebo předělala (Například ta lesklá, růžová věc co dávám do aktovky bývala kosmetická taštička. Mně se ale líbila a myslím, že bych ji nepoužila jako kosmetickou taštičku a tak jsem si na ni přišila rozvrh- neptejte se jak -a naplnila věcma do školy:) =můj penál).


PENÁL:

DIÁŘ: Oh guys, you realy need it! Diář je skvělý na zapisování úkolů, testů, akcí, dovolené a schůzek. Můj favorit. Já mám diář od A Cup of Style a je dokonalej!

FIXY: Pro moje nadpisy (však víte...).

ROZVRH: Já mám každodenní problém s tím, kdy začíná hodina, jaká, kde, apod. Super je, když si rozvrh vytisknete a zalaminujete a necháte volně ležet v penále nebo zastrčíte na dostupné místo.


SEŠITY:

OBALY NA SEŠITY: Když už si ten sešit koupíte, tak se snažte aby vydržel co nejdéle. Obaly ale požadují téměř v každé škole...

PODLOŽKA: Když píšete do čistého sešitu, taky vám tak často ulétají řádky až někam do nebe? Mě teda jo, a hodně. Kupte si za 5 Kč podložku a máte to vyřešené:)


SVAČINA:

Stop! Naše planeta je v ohrožení a já jsem si toho vědoma. Proto prosím (!) snižte spotřebu igelitek, PET lahví, plechovek a používejte normální flašky a krabičky pro miliony použití! Prosím, není to jedno a je na nás, jak bude naše země vypadat... Díky

FLAŠKA: Například z Albi, Kitos, domácí potřeby a spousta dalších obchodů vlastní více použitelné flašky. Vícerázová flaška je IN:)

KRABIČKA: -II-

UBROUSEK: Ano, existuje i vícerázový ubrousek, který lze použít místo alobalu. Například od Peelo a spousty dalších.


DOPLŇKY:

PEŇEŽENKA: Používá a má snad každý! Já mám jednu velkou, černou a mám ji moc ráda:)

ŽVÝKAČKY: Hahaha ("Héj, smrdí ti z pusy!":D).

DEŠTNÍK: V dešti poznáš deštník.../V nouzi poznáš přítele.

ZRCÁTKO: Když máš takový blbý pocit, že máš něco na puse a na záchodech nejsou zrcadla (!).


Strašně moc vám děkuju za přečtení, třeba se i inspirujete:) Tento článek mi dal zabrat, tak budu moc moc moc ráda za vaši zpětnou vazbu v komentářích<3 Mějte se krásně a čááu!

💗💗💗

PS: NIC není placená propagace:)

Komentáře

  1. Ahoj, Kláry opravdu moc povedený článek. Je důležité o všem co nosíme v tašce vědět a nenosit zbytečnosti. Je to takové hezky shrnuté, já minimálně v zimě tam mám ještě jelení lůj.
    Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Janičkou (pokud jí/ti tak můžu říkat:)).

    Je to moc hezký a kreativní článek. Moc se ti povedl a ty fotky jsou také krásné. Je dobré chránit naši planetu a tu krásnou přírodu okolo nás tím že si na každý rohlík nebudeme brát jeden sáček (i takové případy už jsem viděla:/) ale budeme si je dávat do krabiček protože ani papírový sáček není úplně nej protože se kvůli němu kácí lesy. Tenhle se ti povedl na jedničku s deseti hvězdičkam😘💓💖💗💞💛

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek pro mnoho studentů jistě inspirací :). Líbí se mi, že myslíš více ekologicky :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat