Vánoce: koledy a nálada


Ahoj holky,

tak jak ladíte na Vánoce? Taky jste si vydechly, že máte zařízené dárky? A taky už se tak strašně těšíte?
Ano, ano a ano! Já se nemůžu dočkat! 
V této zvláštní době je pro mě někdy ale taky těžké si uvědomit, že jsou Vánoce! Že je čas žít obzvlášť lásku a dělat radosti sobě a hlavně ostatním.
Možná je to tím, že se tento rok nepořádají besídky, oslavy a moc se o tom nemluví (když jsme od sebe). 
Tak moc mi tyto věci chybí! 
Ale snažím se naladit jak nejvíc můžu a dát vám motivaci.
Taky bych vás chtěla poprosit a sdělit vám, že jsem moc ráda za každý komentář, všelijak dlouhý. Dodávají mi radost a povzbuzení do dalšího psaní! Děkuji


Koledy: tak tady nich pár máte: Vánoce na míru, All I want for Christmas is you, Vánoční- Kryštof, Prosinec (spíš předvánoční čas)- Svěrák a Uhlíř, 

Výzdoba: Vyzdob si dům všemi možnými ozdobami, řetězy, světýlky a andílky. Všechno ale s mírou, podle tvého gusta:)

Nástroj: Jestli na něco hraješ, nauč se koledy a hraj je rodině i sobě pro radost. Můžeš vymyslet třeba i svou vlastní nebo nahradit text nějaké již existující:)

Adventní kalendář: Jestli máš, užívej. Jestli nemáš, neztrácej naději. Taky existují online kalendáře, například tento od skautek z Chocně nebo tenhle od A Cup of Style.¨


Těším se na tvé komentáře a přeju ti tu nejlepší, nejšťastnější a nejvánočnější náladu. Díky za přečtení. Měj se hezky! 


Komentáře

  1. Ahoj Kláry, úplně jsi mě na nadílka na Vánoce. A já se taky učím koledy a výzdobu máme je tak malinko protože ještě představujeme tak se práší ale také se na to chystám. Díky za krásnou atmosféru. Ps:já ještě skoro žádné dárky nemám😟

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, to jsem ráda že jsi se potěšila. A neboj, dárky stihneš, a kdyby ne, tak jdi koupit látku a ušij něco. Stejně si myslím že máš ještě čas, protože máme od soboty prázdniny a Vánoce jsou až ve čtvrtek💝🎄

      Vymazat

Okomentovat