když už jde hlava kolem

 Ahoj holky!

Tak máme karanténu už měsíc a myslím si, že nejsem jediná kdo se nudí. Sice někdy taky nestíhám - odevzdat úkoly, jít na procházku, přehrát,... ale taky se nudím. Nedávno jsem se doslova a do písmene zhroutila z nedostatku společnosti a bylo jasný, že je opravdu potřeba s tím něco dělat. Nemáme zavřený všechno a nejsme v izolaci. Proto jsem si sestavila plán, který chci začít plnit. Podělím se s vámi o pár tipů, které nebudou tak běžné. Let's go!


  •  make-up look, outfit, účes: Jestli nejsi alergická a baví tě se strojit, česat a malovat tak to vyzkoušej, třeba si pusť nějaký make-up tutoriál. Navrhni si outfity které si vezmeš po konci karantény, účesy které se ti na tobě líbí a nejsou nějak složité.
  • fotky, fotoalbum: Vytřiď a promaž si fotky, ty nejkrásnější si vytiskni a můžeš si vytvořit fotoalbum, zarámovat nebo si je jen někam pověsit.
  • upéct mňamku: Dobře, tohle je trochu ohrané ale přece jenom suprové. Kdyžtak se koukněte moji pinterestovou nástěnku a nebo na tento recept těch nejlepších sušenek na světě.
  • místo v přírodě: Chodíš na procházky? Našla jsi si nějaké kouzelné místo? Já jsem si takové místo našla a miluju ho ještě víc objevovat a zkoumat. Je ale u řeky a je tam hodně odpadků, proto plánuju ho vyčistit a upravit. Jesti nějaké své místečko nemáš nevadí, můžeš ho pořád najít a nebo vyčistit nějaké místo o kterém víš a potřebuje to. Uklízení sama je nuda, pozvi si kámošky a užijete si zábavu.
  • dárky: Vánoce vánoce přicházejííí, šťastnéé a veselééééé... Taky už si tvoříš playlisty s koledami a někdy si je i zpíváš? Já jo! A když je teďka tolik času proč kupovat dárky když můžeš vytvořit vlastní! Vymýšlej, získávej inspirace a vyráběj! *možná vyjde příspěvek s nějakými těmi tipy:)))
  • videa: Já si strašně přeju natočit videoklip tak to sem píšu. Jinak můžeš třeba přes iMovie udělat vzpomínkové videa z dovolených, výletů, ...
  • knížka: Jestli ráda píšeš můžeš začít psát knížku. Třeba tě to chytne...
  • zdobení: Můžeš si vyzdobit počítač, šicí stroj, mobil, zeď, knížku, ... 
  • workout: Ohrané, ale důležité. Doporučuju Pamelu Reif, pro začátečníky potom Emi Wong.
  • skříň: Vytřiď si oblečení a nadbytečné a nenošené pošli ho dál (nevyhazuj!). Poskládej si oblečení znovu a uspořádej ji. Bude se ti v ní lépe hledat a orientovat:)
Tak a to byly nějaké moje plány na tuto karanténní dobu. Vytvořila jsem si "Dlouhý Seznam Karanténních Přání". Až budu mít hotovo, vždycky odškrtnu. Zkuste to! Jestli vás tento příspěvek potěšil a nebose líbil, budu moc ráda za komentář, vždycky mě to potěší.

Tak vám přeju aby jste se nezbláznily ale napoak rozvinuly a ahoooooooj✨❤🎶



Komentáře

  1. Ahoj Kláry zase moc pěkné. Video mám taky v plánu a na Vánoce se už taky velmi těším. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Super Klári. Díky. Aspoň si díky tvým radám trochu oddechnu a nebudu se hned kvůli všemu pořád stresovat!😀😅🥰

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle je super! moc se mi to líbilo a určitě juknu i na ostaní tvoje články, je to paráda, hezky se to čte :3 dobrouu noc

    OdpovědětVymazat

Okomentovat