Hunger Games #prectito

 Ahoj holky!

Včera měl vyjít příspěvek ale nedostala jsem se k tomu. Dneska vám představím moji další skvělou knížku. Jmenuje se Hunger Games (Hladové Hry) a je k ní i film. Já jsem zatím přečetla první knížku a teď čtu tu další (knížky jsou 3, filmy jsou 4). Budu ráda když mi dáte komentář a taky nějaký tip na nový příspěvek. Všechny komentáře mě potěší💖

Autor: Suzanne Collinsová

Info: Bez obrázků, hodně myšlenek a přemýšlení nad věcí, docela drsné, promyšlený děj, trochu smutné a hodně čtivé (začtete se, a uvědomíte si to až když je půlnoc)

Katniss Everdeen je šestnáctiletá holka, která žije ve sloji a živí svou rodinu (matku a sestru) porušováním drsných pravidel za které se platí smrtí. Jejich zemi vládne mocný a nemilosrdný Kapitol který pořádá každoročně Hladové Hry. Vylosuje se 24 splátců (dívka a chlapec- 12-18 let z každého kraje) a ti bojují o život zatímco je celá země sleduje jako zábavnou show. Zvítězit smí jen jeden který se poté stane bohatým a slavným. Katniss a Peeta hrají milostnou romanci pro přežití obou dvou. Miluje Peeta Katniss nebo jen předstírá jak to dělá ona? Co má Katniss dělat, když neví co k němu cítí? Přežijí vůbec drsnou reality show? A co Hurikán, její matka a sestra?

To byl můj stručný a (snad) lákavý popis knížky. Sama se nemůžu dočkat jak to dopadne. Čtu se zatajeným dechem. Někdy je mi ale i do breku a nemůžu usnout. Knížka spíš pro silnější povahy (ne že já bych ji byla...). Díky za přeČTENÍ✨ 




Komentáře

  1. Ahoj Kláry, moc díky za další příspěvek. Další článek mě napadá na téma proč a jak dlouho trávit na internetu a YouTube. Díky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat