enjoy the music

 Ahojky!

Dneska je úterý a vychází můj už pátý příspěvek! Dneska se s vámi chci podělit o svou radost z hudby🎶🎶🎶. Hudbu poslouchám celý den: při úkolech, při cvičení, při vaření a taky při tanci (co? Já tancuju nejvíc od radosti z hotových úkolů:)). Nevím co bych si bez hudby počla! A tak s vámi dneska budu sdílet své tipy na písničky které denně poslouchám a jestli máte Spotify tak si poslechněte můj playlist:) Tak jdeme na to:


Best songs for me 👌💕🎶:

Lovely (Billie Elish),

Rockstar (DaBaby), 

Try (P!nk),

Hallucinate+ Psychical+ New rules+ IDGAF (Dua Lipa),

This is me (Keala Settle), 

Same girl (Jennifer Lopez), 

Delicate (Taylor Swift), 

Can't hold us (Macklemore), 

7 rings (Ariana Grande), 

Mood (24kGoldn), 

Padam (Ben Cristovao), 

Ritual (Tiesto), 

Savage Love (Jawsh 685), 

Feel it still (Portugal.The Man), 

Telephone (Lady Gaga), 

Confident (Demi Lovato),

In My Mind (Dynoro)

⬆To jsou moje nejlepší z nejlepších.

Hudba je krásná a mě naplňuje. Tak se i vy zaposlouchejte a užívejte!

Odkaz na můj playlist Spotify:  https://open.spotify.com/playlist/0Rrbk648MBVROldjn6MXin


Komentáře

  1. Mooc hezký. Ale ten odkaz mě nejde pustit pošleš mi to prosím na WhatsApp. Také ráda poslouchám. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Super Klári! Taky se mi líbí. Píšeš sem úžasně.❤❤❤ Máš na to obrovský talent❤❤❤

    OdpovědětVymazat

Okomentovat