Tragická historie nás dvou

 Ahoj holky!

Už týden v nouzovém stavu! T-Ý-D-E-N-! To je úžasný! Ideální doba na vyzkoušení nových věcí. Tak  třeba cvičení, šití, tvoření, objevování, procházkování a taky čtení❤! Dneska bych vám chtěla dát svůj první tip na knížku. Já jsem se do ní hned po prvních třech kapitolách zamilovala a teď mi je fakt líto že jsem ji dočetla. Takže:

Autorka: Jess Rothenbergová

Nakladatelství: FRAGMENT- přeloženo roku 2017

Brie bylo šestnáct, když Jacob řekl že už ji nemiluje a tím jí doslova zlomil srdce na dvě poloviny. Brie se musí se vyrovnat se svou smrtí a posmrtným životem v čemž jí pomáhá Patrick. Prochází pěti fázemi: popření, vztek, smlouvání, smutek, přijetí. Není lehké zemřít ve svých krásných, dokonalých šestnácti letech! Brie pozoruje svět, jak pokračuje bez ní. Vymyslí pomstu Jacobovi a její nejlepší kamarádce Sadii kteří před ní tajili zdrcující tajemství. S pomstou to ale přežene a taky tím hodně naštve Patrika který následně zmizí. Zůstane sama. Vrací se Patricka hledat...

Napraví Brie svůj svět? Jak to celé dopadne?

Holky, já vám to nechci psát protože to opravdu stojí za to! To si prostě MUSÍTE přečíst! Zamilovaná, tajemná a úžasná knížka. Od 14-ti let.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Tak přeju pěkné čtení a nevzdávejte to u první stránky!

Hezké odpoledne. 

PS: "#prectito" znamená "přečti to"









Komentáře

  1. Jasně že si to přečtu! Ale teď mám povinnou četbu tak až jí dočtu tak hned jdu na tuhle. Hezký článek Kláry!
    PS:dnes vyjde i u mě! Konečně!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat