nemůžu tomu uvěřit

 Ahoj všichni!

No teda, nemůžu uvěřit, že teďka píšu tenhle svůj první příspěvek! Před dvěma týdny by mě ani ve snu nenapadlo že bych si založila blog! Na tenhle nápad mě přivedla kamarádka která si taky nedávno založila svůj vlastní. Je moc pěkný, tak si ho přečtěte(odkaz dole)! Abych to tady celé nějak nepomotala koukla jsem se na video od Cup of style o založení blogu(odkaz dole), tak jestli by jste si taky rády vytvořily nějaký svůj vlastní tak je tam pár rad:)

Na tomto blogu bych ráda psala o něčem co by stálo za to. Moje tipy (třeba na šití, knížky, vyrábění, co dělat, ...). Nechci se ale poutat na jedno téma. Byla bych ráda i za vaše názory a třeba nápady na další článek. Vždycky mě potěší komentář tak se nestyďte:) K příspěvkům budu přidávat štítky podle kterých si můžete později vyhledat příspěvky ve stejné kategorii (moje tipy, motivace, DIY, ...).

Tak snad se vám můj blog bude líbit❤ 

Odkaz na Janiččin blog: https://mujnejlepsisvet.blogspot.com/

Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=1BsyN-zttr4



Komentáře

  1. Klárko, já moc vlogy nečtu ale tenhle je fakt úžasnej, máš to krásně udělaný, fajn články za mně fakt nádhera!💖

    OdpovědětVymazat

Okomentovat