spring haul

Ahoj všichni!

V tomto článku vám ukážu pár věcí, které jsem si koupila na jarním nákupu s mamkou ve Futurum v Hradci Králové. Nevím, jestli se tomu dá říkat jarní haul, protože jsem si koupila i spoustu letních věcí a pár zimních... -ale jenom haul vypadá divně :D - ALE, může to být jarní haul, protože jsem si ty věci koupila na jaře:)))



Nakupovala jsem především v Terranova, H&M, Lindex, Orsay, New Yorker a jídlo si dala v UGO (omg mňááááám! ty saláty...). Byl to super výlet! Nemyslete si, že se tohle děje často, to ne. Sice ráda nakupuju oblečení atd., ale taky se hodně zajímám o ekologii a ochranu naší Země. Vyrazily jsme proto, že už mi byly malé skoro všechny boty a neměla jsem kraťasy, tepláky, ...

Jo a btw nejsem modelka a tohle není placená propagace!

Začnu svetrem. Když jsme přišly do New Yorkru, nemohly jsme si ho nevšimnout! Byl zlevněný z 500 Kč na 90! No nevezmi ho! Dlouho jsem na Pinterestu obdivovala ty krásné outfity s oversize svetry. Teď ho mám a nemohu si ho vynachválit, má takovou kávičkovou barvu, je volný, středně teplý a hlavně hrozně moderní a krásný! Myslím si, že k mým hnědým vlasům sedí parádně (cituji kamarádku své mladší sestry: "Ona je Klárka taková skořicová!"). Prostě Boží no:)
K němu s oblibou nosím taky nové černé džíny:)
Dále jsme pořídily krásnou pastelovou mikinu, má bílý zip s krásným kovovým kolečkem na zapínání (moje spolužačka si s ním s oblibou ve škole hraje :D). Je huňatá a teploučká, tak na podzim? :)
Celou karanténu nosila tepláky. Jenže z většiny jsem už buď vyrostla nebo se mi nelíbí... Tyhle růžové jsme našly v Terranově a líbí se mi. Sice jsou fakt světlé a bude na nich vidět každá špína, ale to nějak zvládnu!
K nim jsem si koupila černé tepláky, ve kterých tady teď sedím před počítačem:).
V H&M jsem si koupila světle modré džínové kraťasy. Mám s nich velikou radost, jsou příjemné a padnou. Budu je v létě nosit!
Tyto tmavě modré kraťasy minulý i předminulý rok nosila má kamarádka a mě se hrozně líbily! Teď jsem je našla v Orsay a jsou fakt Boží! Budu je ráda nosit do školy, když bude teplo.

A do třetice poslední kraťasy, tentokrát černé, volné. Jsou hrozně pohodlné a kolem pasu mají vázání, jsou podobné těm co mají v kolekci A Cup od Style - akotát kraťasy. Ty jsou taky Boží (kolikrát jsem to slovo už použila?😂)!
Na léto jsme pořídily i krásné černé sluneční brýle🤩
A nakonec konečně ty boty, kvůli kterým se celý tento výlet uskutečnil😂🙏! Koupily jsme dvoje:

Jedny černé, ponožkové. Tyto boty jsem měla před rokem od Baťa a jestli vám taky vadí dlouhé obouvání, tak tento typ vám můžu jenom doporučit:) 
A druhé jsou typické kotníkové kecky. Konkrétně od Tom Tailor. Nedoporučuji na dlouhé trasy, jsou totiž dost tvrdé a takové placaté a připadám si v nich po delší chůzi jak scvrklá (dává tohle smysl?😅). K šatičkám je to krása😍😎 (Yolly pomáhala s focením:))



Doufám že jste si článek užily, mějte se krásně a užívejte dne💗😘😇
PS: Jani, užij si svůj narozeninový den!

Komentáře

  1. Moc krásný haul! 😍😘🥰
    (moje spolužačka si s ním s oblibou ve škole hraje :D) že by paní Muchachacha?😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  2. Máš strašně hezký styl. Já miluju svetry, takže ten svetr je pro mě top

    OdpovědětVymazat
  3. Ok, (trochu zaflexím) skoro všechno tohle oblečení jsem už viděla a fakt sis vybrala dobře.
    Opravdu si ale musela vytáhnout to, že jsem celé dva roky nosila jen jedny a ty samé kraťasy? (hanbou se propadám) ,-).
    Ale ta modrozelenoboží mikina je úplně nejlepší ze všeho!!! Miluju ten zip ááááááááá a je tak hebkááááá a strašně dlouhoo sis ji už nevzala (to že je okolo 24 stupňů je jedno) takžeeee... počítej s tím že jestli si ji zítra nevezmeš, tak si ji už nikdy nebudeš moct ani prohlídnout muchecheche
    Btw Žany, tebe taky čeká blízká smrt, jak jsi jen mohla tak zkomolit moji hlášku? Jaký Muchachacha? snad MUCHECHECHE ne? Ok možná mi jen celý den budeš nosit tašku... No ještě popřemýšlím
    Známku nejvyšší hodnoty v zítřejším testu z Biologie vám oboum a i sobě přeje: Mona Lisa wtf?! (Whoa oh oh oh oh, Mona Lisa Id pay to see you frown...) Ach ty písničky... (kdo zná ten ví)
    Vaše TCTVNBS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat